Reparaties
Garantieafhandeling en reparatie
Wij helpen onze klanten graag, ook als het even niet meezit. Heb je een defect product?
Wij regelen de reparatie- en garantieafhandeling voor jou!
Is reparatie niet meer mogelijk? Dan bieden wij je vrijblijvend een vervangend product aan.
Reparatie aanmelden
Ben jij klant van Esprit-ICT of Yourizon en heb je een defect product van één van onderstaande merken?
- Ascom
- Mitel / Aastra
- Daza
- SafetyTracer (Kompy)
- Eurocom
- Samsung (XCover, Tab)
- Spectralink (Versity, 772x)
- ATUS
- Condigi
- Cisco
- Kadex
- Multitone
- Axis
- Cobs
- Alcatel-Lucent
- NEC
Dan kunnen wij deze voor jou repareren!
Stap 1.
Als jij nog geen reparatie account hebt bij ons?
Vraag dan eerst eenvoudig een reparatie account aan.
Stap 2.
Log in en meld je defecte product(en) aan.
Stap 3.
Na het aanmelden van de defecte product(en) ontvang je direct een RMA nummer en het adres van onze reparatie afdeling waarnaartoe jij jouw reparatie kunt versturen. Je ontvangt deze informatie ook per e-mail.
Verstuur het defecte product naar het adres van onze reparatieafdeling, onder vermelding van het RMA nummer.
Stap 4.
Zodra wij jouw product op onze reparatie afdeling hebben ontvangen, krijgt je van ons bericht en starten wij met het repareren van jouw product.
De meeste producten repareren wij op onze eigen Esprit-ICT reparatie afdeling maar producten kunnen ook à fabriek of door de leverancier worden gerepareerd. Wij regelen dat voor jou.
Indien een product niet te repareren is kunnen wij jou in de meeste gevallen een vervangend product aanbieden.
Wij houden jou per e-mail en via deze portal op de hoogte van de status van jouw reparatie, van ontvangst, reparatie tot verzending.
Jij kunt 24/7 reageren op jouw reparatie en staat via de chat bij jouw reparatie in persoonlijk contact met de repratietechnicus van jouw product. Geen chatbot maar een echte medewerker.